- 29. dubna 2014
- dagmar-rauschova
- Školní aktivity
- 0
Projektové dny 2. stupně
Letošní projektové dny byly věnovány Praze 8. Žáci se rozdělili podle vyhlášených dílčích témat do 9 skupin a pod vedením svých vedoucích sbírali data a informace nejen ve škole, ale hlavně v terénu. Počasí sice moc nepřálo, ale všichni se s tím vypořádali celkem dobře. Poslední projektový den žáci dokončovali své prezentace, které tentokrát obsahovaly také mnoho zajímavých schémat, tabulek, grafů a fotografií.
Prezentace byly letos tak obsahově vyrovnané, že vybrat opravdu tu nejlepší bylo pro všechny velkým oříškem. Nakonec všechny přece jen nejvíce zaujala prezentace projektu „ Cestou necestou po Praze 8 “ a projekt s názvem „ Chcete mě? “. Vítězové si jako obvykle pochutnali na ovocném dortíku, ale ocenění a pochvalu si samozřejmě zasloužili i všichni ostatní, kteří obdrželi také malou sladkou pozornost.
Všechny prezentace jsou i nadále vystaveny ve 2. patře budovy naší školy.
Jak se povedl projektový týden
Ze 105 žáků pracovalo ve skupině, kterou si zvolilo, 81 žáků.
Projekt, na kterém žáci pracovali,
se velmi líbil a bavil 38 žáků
se docela líbil 51 žáků
moc nezaujal 14 žáků
a zklamal 2 žáky
Nejvíce se se líbil žákům
sběr informací v terénu 60 žáků
práce v jiných skupinách než je třída 20 žáků
tvorba prezentace 16 žáků
hodnocení prezentací 9 žáků
Nejvíce žáků ohodnotilo projektové dny známkou
1 47 žáků
2 33 žáků
3 18 žáků
4 5 žáků
5 2 žáci
Co oceňujete na společné práci ve skupině | Co oceňujete u vedoucího projektu |
pracovitost
snahu spolupráci samostatnost schopnost dohody že nerušili při práci na PC že pracovali za mě přátelskost, kamarádskost vtipnost a snahu nevadilo, že jsme mladší zábavní vzájemná pomoc zapálenost ochotu, šikovnost vstřícnost nápaditost pomáhali ukáznit ostatní komunikaci naslouchání že se nehádáme že se shodneme píle |
snaha práci zpříjemnit
autoritu podporu, pochvalu, rady aktivitu že je hodný klid že není přísný a umí se zasmát že nám dal rozchod starostlivost nápad trpělivost, toleranci ochotu, snahu odvahu a vysvětlování příjemnost nápaditost systematičnost že jsme mohli s informacemi pracovat, jak jsme chtěli výklad drží slovo volnost snahu pohodu, veselost oddanost projektu že nás zvládá důslednost všestrannost připravenost ohleduplnost
|
Comments are closed.