- 10. května 2016
- dagmar-rauschova
- 9. B, 9.A, Školní aktivity
- 0
Jaderná energie
V průběhu dubna třídy 9. A a 9. B připravovaly projekt s názvem Jaderná energie. Žáci se vyzkoušeli středoškolský způsob práce, vyhledávali informace a kooperovali ve skupinách. Projekt prezentovali před spolužáky a tříčlennou porotou.
Všichni odvedli obrovský kus práce, ale zároveň zjistili, že hovořit k publiku, pracovat aktivně s projekcí a ještě sledovat informace v textu není ani pro ostřílené „ speakry“ úplně jednoduché.
Některé reakce žáků:
… témata byla zajímavá
…se skupinou se mi pracovalo dobře
…měla jsem trochu trému před publikem
…něco bylo příliš odborné, ale líbilo se mi to
… nenudil jsem se
… mohl bych to připravovat i delší čas
…bylo by dobré hned slyšet hodnocení od učitelů
… vím, jaké to bude na SŠ a na čem je třeba zapracovat
… i když nerada pracuji ve skupině, překonala jsem to a bylo to fajn
Comments are closed.